пʼятниця, 18 квітня 2014 р.



З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання опитувальника для перевірки знань з теми;
- створення блогів, для обговорення;
- робота з документами для спільного редагування;
- створення та редагування власних вікі-сторінок.
Також, на мою думку, ефективним буде застосування мною методу проектів. Адже, використання цього методу надихає учнів до навчання, дає імпульс до взаємонавчанняя та співпраці, що забезпечується можливістю розвивати учневі складні уміння та навички, такі, як навички мислення вищих рівнів, навички вирішення проблем, вміння ефективної організації спільної діяльності та більш ефективно спілкуватися. Я вважаю, що для багатьох учнів привабливість застосування методу проектів пов'язана з набуттям досвіду,
пов’язаного з реальним життям. Іншими словами, учні виконують дії фахівців, що працюють в галузі конкретної професії чи фаху. Коли вони створюють публікацію, розробляють мультимедійну презентацію, використовуючи при цьому аналіз, учні беруть участь в реальній діяльності, що виходить за межі навчання у школі.


четвер, 17 квітня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія


Сьогодні ми створили презентацію, документ,
 таблицю та веб-ресурс для того, щоб підтримати 
навчання, що будується навколо навчальних 
потреб учнів; створили план впровадження теми.

середа, 16 квітня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

Вивчаючи цей модуль ми навчились обговорювати 
\
створені приклади учнівських робіт та засоби їх 

оцінювання,  як допомогти учням стати 

самоспрямованими в навчанні; аналізували шляхи 

здійснення диференціації навчання учнів; 

створювали форму оцінювання учнівської 

самоспрямованості в навчанні; створювали

 інструменти для підсумкового оцінювання; 

створювали навчальні матеріали для успішного 

навчання різних учнів; вносили зміни в план 

вивчення теми; критично оцінювали, чого вони 

навчилися; почали планувати інструктивні 

матеріали для навчального проекту.

вівторок, 15 квітня 2014 р.


У цьому модулі я  дізналася  про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,  та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Я з колегами , спроектувала свою систему оцінювання та скористувалася засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього».  Я переглянула  свій приклад учнівської роботи, внесла  до нього потрібні зміни.  Ми з колегами поділилися прикладами учнівських робіт. Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання. Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання. Доопрацювали навчальний план.

понеділок, 14 квітня 2014 р.


Ключове питання модуля:"Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?"В цьому модулі ми внесли зміни до плану проекту,вчилися використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів,оцінювати роботу учнів.Навчали учнів безпечній роботі в Інтернеті. Я допомогла створити учнівський блог та публікацію.

субота, 12 квітня 2014 р.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- що нового ви дізналися та навчилися, як можна використовувати ці знання та навички під час викладання чи планування для того, щоб покращити процес навчання учнів;
- безпечне користування Інтернетом;
- спілкування в парах, обмін думками.


пʼятниця, 11 квітня 2014 р.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які 

зміни може внести використання Інтернет-

ресурсів у процес навчання  учнів, а саме 

інтернет може бути потужним інструментом для

 проведення досліджень. Обговорити, як можна 

використати інтерактивні Інтернет-ресурси для 

пояснення учням нових можливостей співпраці, 

спілкування та проведення досліджень. 

Розглянула шляхи ефективного пошуку та 

оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення 

досліджень та навчилися правильно 

використовувати ці ресурси.